ASUSTARONME LOS DEL CATRASTRU

ASUSTARONME LOS DEL CATRASTRU

Notapor JESUS CASONA el Mar Dic 23, 2008 10:15 am

Vaya lio que entamaron estos del catastru. Debin de venir del botellón cuando lo ficieron porque, no se explica que, tando cuerdos, pudieren facer semejante disparate.
A modu de exemplu y sin animo de ser esaustivu, voy contabos lo que me pasó.
Resulta que en aquel fatídicu dia, olvidoseme en el prau un balde de plástico grande con agua y agora dícenme que tengo una piscina.Diome munchu que pensar de onde habin sacao lo de la piscina hasta que me di cuenta del balde aquel.
El gallineru que ta fechu con cuatro palos y unes uralites, dicenme que ye una habitación mas de la casa. Tuve que hablar muy en serio con les cuatro pites que tengo pa avisales de que, o ponen mas guevos o van pa caldo como ta mando, la cosa ye que tomaronlo en serio, pusieronse nervioses, estresáronse le probes y agora dexaron de poner del todo.
La cuadra del perru, que ye grandona, non lo niego, dicenme que ye una vivienda unifamilirar . Que culpa tengo yo de que el perru, que ye cruzau, creciera como un burru. De toes maneres, por el perru pago lo que sea porque dicen que la perrera de Serín ta fecha un desastre y noy llevalu alli ni llocu. Lo que voy facer ye tirai la cuadra y llevalu conmigo pa la cama.
Y el horru, vaya desastre, tamien tengo que pagar por él. Entos fui corriendo, como alma que lleva el diablu, a iscribilu en el rexistru de la propedá y dixeronme que si taba llocu o mal de la cabeza, que el horru yera un mueble y no se iscribia, que por esi camin, tamien tendría que iscribir el mueble roperu, el zapateru, que yeran muebles como el horru. ¿Tu entiendeslo, amigu? Yo no.¡¡Que Dios nos coja confesados!!
JESUS CASONA

te crees simpatico

Notapor alba rendueles el Dom Ene 04, 2009 4:48 pm

no te hagas el simpatico y escribiendo en ese castellano nefasto, no causas gracia.
alba rendueles

asdf

Notapor asdf el Dom Ene 04, 2009 9:44 pm

Nun fai falta ponese asina, muyer.
asdf

Re: ASUSTARONME LOS DEL CATRASTRU

Notapor dsobediencia el Mié Dic 02, 2009 2:56 pm

Alba, puedes estar en desacuerdo con el contenido, pero las formas son correctas. Para tu informacion eso que llamas castellano nefasto, no es castellano, sino bable:
http://es.wikipedia.org/wiki/Idioma_asturiano
dsobediencia